Parforhold-debatten

Jeg var "utro" i går...
20:53 19.04.2008
I går kveld hadde jeg sex med en anna mann enn samboeren min!
Og det var helt i orden for han! :)
Dusja, barberte meg og sminka meg og gikk hjemmefra for å ha sex med en annen. Og det var sykt digg!! Dagen før var det sambo som var hos han og koste. Vi har en elsker eller hva jeg skal kalle det, som vi har hatt sex med sammen før. Men det er først nå vi har vært alene med han hver for oss! Utrolig spennende og opphissende!
Anbefales alle som ønsker litt spenning og variasjon!
Ble så utrolig kåt av å tenke på at samboeren min holdt på med den andre mannen, og samme ble han da jeg var "utro". Hadde så god sex da jeg kom hjem! :) :)
Vi skal gjøre det med en jente også etterhvert, når vi finner "den rette"!
Anonym
Sv: Jeg var
21:12 19.04.2008
Så trivelig da!

Vi er også på utkikk etter en annen jente eller et par.
Anonym
22:35 19.04.2008
Ja, veldig trivelig! Veldig veldig godt!
Jeg elsker jo samboeren min og vi har et flott sexliv, men dette var virkelig prikken over i-en! Syntes også det var fantastisk å få bli litt bedre kjent med han andre på egenhånd. Føles litt mer naturlig.

Anbefales til alle par som stoler på hverandre og ønsker noe ekstra.
Og særlig de som har vært utro og er redd for å være det igjen. Få litt fart på sakene og få variasjon og spenning uten å være utro. (Jeg snakker av erfaring!) :)
Anonym
22:08 21.04.2008
såå.. vil dette si at mannen din er bifil?
Tenner du virkelig å tenke på at han stapper kuken sin inn i en MANN sin rumpe?
Jeg beklager, ikke meningen å være frekk eller slikt, men jeg kan ikke fatte at noen dame kan tenne på å se mannen sin sammen med en annen mann mes de måker skit på hverandre!
En ting er dem som tenner på at mennene deres har seg med en annen dame, det er liksom mere naturlig...
Fysj!! Undskyld meg, men hadde ikke klart å tenke den tanken i det hele tatt:( æsj..
Anonym
22:31 21.04.2008
Men så fint for deg da.

Du vet kanskje ikke at kun halvparten av homofile har analsex, de leker seg på andre måter.
Anonym
04:01 22.04.2008
Ja, min mann er bifil og det er jeg og!
Og det gjør sexlivet vårt utrolig mer spennende. Så gla for at jeg ikke har en mann med homofobi -dem fins det nok av!!
De har ikke hatt analsex, kun oralt. Men for min del må de gjøre akkurat hva de vil med hverandre. Jeg liker tanken jeg!

Og, bare for å ha sagt det, de fleste menn jeg har hatt sex med som tør være litt åpen og ærlig, liker utrolig godt å få en finger opp i rompa mens de blir sugd! Til og med disse mennene med homofobi. Helt normalt!

Gla jeg ikke er så prippen jeg! Går ut ifra at du synes homofili også er ekkelt og unaturlig da?

HI
Anonym
16:18 23.04.2008
Kan bare si at jeg er imponert. Jeg er nok altfor sjalu og eiesyk til å klare det som dere klarer, men kan bare si ære være dere som klarer å elske hverandre og samtidig være så fri. :-)
Anonym
12:40 26.04.2008
Vi er vel egentlig ganske sjalu av oss begge to.
Men vi har jo hatt sex med denne mannen sammen og liker tanken på den andre sammen med han.
Men vi melder ikke med han uten at den andre vet om det og vi kysser han ikke. Liker å gjøre det godt for mannen min! :)
Anonym
00:54 2.05.2008
Er faktisk ikke så prippen og slikt, har prøvd utrolig mye forskjellig sammen med mannen min, men må innrømme at jeg virkelig er glad for at jeg slipper å tenke tanken på at han er sammen med en annen mann. For ja, det hadde jeg synest var ekkelt og unaturlig. En ting er med andre homofiler eller bifile, de må gjøre akkuratt hva de vil, ingenting som plager meg eller jeg har rett til å bry meg med på noen måte. De er mennesker og normale akkuratt slik som oss andre;)
Poenget mitt lengre oppe var at jeg kunne aldri forestillt meg at mannen min gjor slikt med andre menn og at jeg skulle tenne på det..

Men om dere begge er bifile og liker det, så for all det; Stå på! Ingenting som er bedre enn at dere har funnet hva som er perfekt for dere:) Bare synd dere må dele på hverandre for å oppnå det. Men alle er forskjellige, og var ikke meningen å legge meg opp i det på den måten, håper du skjønner;)
Anonym
13:39 3.05.2008
Hva ville dere gjort om kun den ene ville da? Mannen min vil at jeg skal ha sex med han og andre menn samtidig..Jeg blir tent av fantasien, men ville ikke gjort det..Etterhvert er det så mye mas-at jeg vurderer å bare gjøre det
Anonym
16:56 9.05.2008
Hei anonym 13:39

Du må ikke finne på å gjøre det bare for å slippe maset... det er vel her en del av oss jenter går i fella når det kommer til å bringe inn andre i forholdet. Dette må være noe du vil, vis ikke kan det komme til å ødelegge forholdet deres.

Jeg var veldig veldig usikker om dette var en fantasi som var pirrende, men som gjorde seg best som en fantasi eller om man skulle prøve det ut i real life. Vi ble enige om å møte et annet par til middag og ta ting som det kom derifra. Om man ville leke eller ikke ble avtalt litt underveis. Vi prøvde oss forsiktig frem og jeg likte det og sa aldri stopp :) ... har tenkt på det i ettertid om jeg hadde klart å stoppe det om jeg ville det og det må jeg nok ærlig si at jeg er usikker på. Derfor er det nok kanskje smarter å kun møtes til middag første gangen. Evt avtale en snill grense som passer dere. Evt. om du lar de andre mennen få ta på deg uten på klærne el... Men for all del. Du må ville dette, gjør du det kun for hans del så er du sammtidig villig til å rissikere forholdet deres. Og det er det kanskje ikke verdt?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.