Er det noe jeg kjenner meg igjen i, så må det være dette!
Min gjør akkurat det samme, bare jeg har merket det noen måneder før jeg nå nylig ble gravid. Håpet at den nyheten ville forandre han litt. Men han er den samme.
Hvis ikke han sover på sofaen så jobber han, og blir sint hvis jeg ringer og spør om han har tid til å komme å spise middag som jeg har laget.
Var nedom jobben istad med litt mat ettersom jeg visste at han ikke hadde spist på 7 timer, og da klaget jeg litt over at jeg hadde så lite å gjøre og at alle venninnene mine var opptatt. Begynte å føre en samtale med han, men så skrudde han bare på kompressoren og brølte "jeg har ikke tid til å snakke med deg nå"
Det sårer meg! Sårer meg masse. En kjæreste skal ikke være sånn!
Dette er nok ikke en fase fordi du har fått barn. For min er som din FØR vi har fått barnet. Husarbeid gjør han heller ikke. Jeg gjør alt!!
Våkner han til og med og morgenen. Er akkurat som HAN er min baby! Må mase og mase for å få han til å gjøre ting han har lovet meg i mange måneder, og da ender det med krangel fordi jeg maser og "aldri gjør noe annet".
Er det noen med erfaring her så tror jeg vi begge kunne trengt et fasitsvar på hvordan man går frem for å få slutt på dette :)
|