Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Gruer meg litt!
10:56 21.04.2008
Jeg skal ha KS neste mandag og sitter med en blanding av glede og litt redsel....Er redd for at spinalbedøvelsen skal gjøre sinnsykt vondt og at den ikke virker når de begynner å skjære i meg. Ellers håper jeg at lillemann klarer seg fint etterpå uten komplikasjoner......
Jeg får tenke positivt og at KS er den mest vanlige operasjonen på norske sykehus....

Lykke til dere andre som snart skal under kniven!!!!
Lille my31
Sv: Gruer meg litt!
14:00 21.04.2008
Skjønner godt at du gruer deg. Da jeg tok ks for snart tre år siden, fikk jeg lokalbedøvelse da de skulle sette spinalen, så jeg kjente ingenting. Du må ha masse lykke til, og håper du får en fin opplevelse!
Nasseline
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.